med antonpanton

Hej bloggen !
var inte i skolan idag körde jag upp med moppen , sjukt läskigt gjorde bort mig totalt också :o
men tur var det, jag blev GODKÄND!
nu gäller bara alla prover att göra.
sen för ungefär 1 timma sen kom anton hit, för han hjälper mig med so- arbetet.
Anton har sagt allting till mig vad jag ska skriva  :D
så kommer få MVG känner jag, och hans grymma analyser, MVG MVG MVG !
sen satte han på denna låten för han älskar Real Madrid , och gissa vad jag tycker också låten var bra.

PUSSSS



tack så mycket anton! :D




gött att han gör allt för mig på so-arbetet :D

Kommentarer
Postat av: anton

det var jätte kul att gör två so arbeten ett till mig och ett till dig;)

2010-04-13 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0