Godmorgon.

Hej, idag väckte min mamma mig klockan 7 för vi skulle till min morbror, men kom hem igen vid 11 och gick & la mig igen, så nu vaknade jag precis. Igår var jag hemma hos Rasmus, kom hem vid 2 tiden ungefär. Men vi gjorde inte så mycket, gick ut en runda och snackade om allt möjligt, sen kollade vi på film ochså. Men när jag kom hem gick jag och la mig direkt.

Och idag ska jag plugga som bara den och sen är det herr match idag och då ska jag vara en sån som sopar... Och hörde att det gick på TV idag också, sjukt pinsamt ! Ringde nyss Kajsa och berättade för hon ska också sopa. Och hon sa: åhnej.. tror att jag ska gå och ta självmord nu... hahaha!

Aja, hörs!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0