Skolan imon då.

Heej!

Torka svett gick helt okej förut på matchen och fick flera sms: såg dej på tv!!! wiiho.. haha ;)
Nej men jag fick värsta utskällningen av domarna att jag inte torkade rätt och gjorde helt fel osv, menmen. Har precis pluggat lite och ska snart lägga mig i sängen och kolla lite på oc. Och sen ska jag nog sova. Kommer dock inte kunna somna imed att jag har lagt mig vid 2 varje dag och gått upp klockan 12, men får försöka !

Har liten sovmorgon imon till kvart över 9, men slutar halv 4a så det är lite segt, sen direkt efter skolan ska jag hem och plugga hela dagen, kanske hinner med att träna. Men ser inte ut som det just nu.. Men godnatt på er!






hittade en gammal bild på mig, bjuder.

Kommentarer
Postat av: Ida

MEN SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

2011-02-21 @ 23:14:42
URL: http://idastaxenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0