sover hos pauline idag.

Håller på att fixa mig nu, ska snart ta moppen i ösregnet till pauline.
sen ikväll blir det krök och sen sleepar jag hos pauline.
mår inte så bra just nu, så kan behöva snacka ut med ngn, pauline du är bäst!
men aja ska fixa klart mig nu, jag bloggar kanske när jag kommer till pauline.
pusss



jonathan bästavännen som alltid finns där för mig.


jonathan gunnarsson, du är den bästa som finns.
du finns ALLTID där för mig, jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dej.
har ungefär känt dej nu i 3 år, har alltid vart lika bra vän med dej.
du är så sjukt bra !
när vi snackade ut och du satt där framför mig och stöttade mig till 1000.
då förstod jag hur jävla underbar du är & att jag har sån tur att ha det som bästavän.
du skulle aldirg såra mig och jag skulle aldirg såra dej.
varje gång jag är med dej, shiit går inte att beskriva, har så jävla kul med dej !
även om vi bråkar ibland så löser vi det alltid.
det är sånt vänner gör för varandra.
jag älskar dej jonathan gunnarsson min bästavän och kommer alltid att vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0