Julklapps shopping!

Hallå.

Så himla skönt med lov nu, inte behöva gå upp tidigt och bara ligga kvar i sängen. Men idag ska jag antagligen in till göteborg med Linnea och Jannike, ska köpa lite julklappar. Har inte börjat med det än, så det är väl dags nu.
Sen ikväll ska jag kanske träffa Ida Malmgen & Jennifer Karlsson, sköna brudar !
Men nu får jag se till att bli färdig, vi hörs ju senare igen. puss !



Måste säga att jag börjar tröttna lite på bloggen, och vill göra förändringar, någon som kan göra en ny design till mig?
Det vore jätte snällt isf !

Eller så funderar jag på att lägga ner bloggen, vi får se hur jag gör.




haha bjuder på mig och linnea för kasnke 1 år sen... inte ok.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0