-

jag har sagt förlåt nu massor med gånger till dej.
och du med.
så säger vi att nu skiter vi i allt, ah jo shena.
vi träffas aldrig och när vi väl bestämmer att träffas så gör du ngt helt annat.
när du ser/är med mig så ignonerar du mig.
du ignonerar mig hela tiden, snackar inte med mig, skiter nästan fullständigt i mig.
jag ber dej höra av dej när du kan, men nej hör inte ett skit av dej.
vet inte vad jag ska göra för att allt ska bli som vanligt igen, vi var BÄSTAVÄNNER, kallades för syster.
men vafan hände ?
du sa hela tiden, när jag kom hem från utlandet skulle vi träffas DIREKT, du hörde inte av dej.
jag försöker höra av mig, men ingenting händer.
jag vet seriöst inte vad jag ska göra ?
du gör mig ledsen, jag tänker tillbaka på allt roligt hade , alla stunder !
hoppas du förstår nu hur jag känner mig..


kanske inte är så bra att ta upp det här på bloggen, men du skiter ju ändå i vad jag säger till dej.

Kommentarer
Postat av: sofia

Handlar det om mig kan du ta det med mig istället för att skriva det här.

2010-07-28 @ 00:21:57
URL: http://fotobysofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0