tjejkväll hos ida

hej !

jätte ledsen att jag inte hunnit blogga idag.
men när jag kom hem hann jag inte sitta vid datorn, för var tvungen att köpa grillmat, skulle ju på tjejkväll hos ida. Först spelade vi brännboll, hahha fyfan vad dålig jag var, kunde inte ens sätte bollen..
Men sen när vi var klara gick vi hem till ida, satte på grillen och den var lite seg.
så spelade lite cubb också, hehe jag sket i att vara med orkade inte.
och äntligen efter det blev grillningen klar, min hamburgare var inte färdig så vågade inte äta den (kajsa är sämst på att grilla ) heheh.
sen snackade vi, lekte ngn fuck lek, rätt skoj faktiskt !
orkar inte lägga upp bilderna nu, gör det imon.

godnatt ! :)


och ojjj, vad blond jag har vart..
inte okej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0