godnattt !

nu är jag jätte trött, som sakt sov bara 4 timmar inatt och sen jobb & träning..
juste men jag tjänade 784 kr på 6 timmar, så det är göttt !
sen får jag barnbidraget också, hahah så rik har jag inte vart på länge, funderar starkt på att skaffa ngt jobb senare under sommarlovet och få lite mer pengar, för dom pengarna jag har nu kommer ju ta slut nästan direkt !

pussssss


bra bloggar !

ninorta chamoun
julia wahlberg
sofia engqvist
sofia millesson
jeffa westlund
malin edvarsson

dessies
jonna kronlid
matilda tjernström
linnea gustavsson
sanna holmberg
isabella
frida karlsson
jennifer karlsson
hannah börjesson
amanda hassel


hmm, tror inte jag har glömt ngn nu, annars komentera !


Kommentarer
Postat av: NINORTA CHAMOUN

älskar dig hjärtat !

2010-06-16 @ 10:17:57
URL: http://ninortachamoun.blogg.se/
Postat av: Rebecca

min blogg och min och claras blogg som heter www.singingbees.blogg.se :) hihi, dom är grymma:D

2010-06-16 @ 22:50:51
URL: http://rrebeeccaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0