väntar på matilda :)

torsdag


träffade matilda enstund på kvällen och gick ner till donken och käkade glass, bara 10 kr för en mcflurry så det är nice!
sen gick vi hem, och jag har ALDIRG skrattat så mycket innan, vi var tvungna att sätta oss vid statoil  på marken och alla trodde vi var dumma i huvet, hahahah!
men sen träffade jag viktor & anton kom hem vid halv 2, så somnade vid 3 eller nått :)


fredag


åh gud vad skönt, vaknade klockan 12, och precis ringde matilda mig för jag skulle möta henne vid hålabäckskolan klockan 12, men det gick ju inte , så hon cyklar hit nu :)
sen vid 3 ska jag till mellbystrand och vara där tills på söndag, bloggar där nere !
det kommer suga där nere, vad jag vet så kommer det inga typ dit..
men nu måste jag städa lite & fixa mig innan matilda kommer, ha det nice !






HAHAHAHA!!!!
nämen oj vilken fjortisbild jag hittade ?
gööttt med vitt vid ögonen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0