DANMARK !

tjänna sweeties.

Åker till Danmark imon med handbollslaget röspettecupen, önska oss lycka till !
Ska möta massa utländska lag, skit kul !
Men jag kommer verkligen sakna alla här hemma , men kommer hem igen på måndags kväll/natt.
Kommer smsa alla när jag kommer hem , & får hoppas att det kommer gå bra för tölö p-95 som åker till barcelona imon , och kommer hem om 1 vecka igen .
Kommer sakna er goa killar, och idag var jag på pingistunering, kom 4a, men hade 1 walkover , göttt !
& nu är jag verkligen skit trött, men har inte packat klart än, & det kommer ta en jävla lång tid, ska upp klockan 5 imon också , får ska in till göteborg och ta båten till Danmark, men ni här hemma får ha det nice !
PUUUSSSSSS  ♥




haha skulle likna blomman där i power puff pinglorna , men inte så himla likt xd




forever young - jay Z



INGEN FÅR SMSA MIG, DET KOMMER KOSTA SKIT MYCKET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0