pluugggg-.-

har suttit och pluggat hela dagen sen jag kom hem från skolan för har engelska redovisning imon och är inte ens klar ;o
så blir ingen träning för mig idag , sen måste jag plugga på matte också, har prov på torsdag & jag ska inte få IG denna gången också, detta suger som fan !

& ledsen att jag inte har updaterat ngt på länge, men jag har inte orkat elr haft tid för det,
men igår var jag med alicia & sofia , vi hyrde en film och självklart var det en snygging med i filmen , det var de ända vi kolla på, men aja filmen var svin bra iaf , kommer inte ihåg vad den hette.
hade också match, vann med 15-6, men jag hinner inte blogga mera , för måste bli klar med engelskan .




aaron johnson, så jävla snygggg  !


take care / sannaaa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0