home från skövde

hej  , nu är jag tillbaka!
vi tog pendeln till göteborgcentralstation, sen åkte vi x2000 och jag är väldigt åksjuk, så mådde inte alls så bra :(
men sen när vi kom fram tog vi fram våra bikinis och drog oss iväg på skövdes badpalats , as kul!
men tyvär när vi hade vart där i ungefär 2 timmar kom det åska och alla atrationer gick sönder, så vi stack tillbaka till hotellet igen.
sen vid klockan 9 hade vi prisutdelningar , alla fick varsitt pris, jag blev valt till lagets komet , as bra!
sen stack jag & sofia ut även om vi inte fick, snackade med poliser haha.
när vi kom hem igen blev inte alla så glada på oss, men efter det gick jag och kollade på eurovision, tyskland var bäst helt klart !
men gick in till andra rummet och var med alla där, vid 1 gick jag,sofia,felicia in till vårat rum och somnade vid halv 3 :)
och frukosten var awesume verkligen, fanns massor gott !
men nu ska jag göra några tester på moppekortet på datan, inte klar än (N)
sen kommer linnea hit och ska antagligen gå ut ngn stans, ha de bäst .

























tack för helgen tjejor !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej sanna,´

trevligt att du tkr mina bilder var så fina att du tar dom från min blogg / facebook, kanske kan SÄGA ATT DET VAR JAG SOM TOG DOM, nästa gång.

tack. (:

2010-05-30 @ 20:24:22
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0