städdag -.-

hej blogeen !
kom hem igår vid 1 och somnade runt 2, sen väckte mamma mig halv 10 för vi skulle in till göteborg och träffa min gammelmormor, höhöh (y)
när vi gick in till henne så säger jag hej ochså, så säger hon, hej vem är du ?
& jag bah : det är sanna ?
hon: aha, har vi träffats förut ?
fattar ni hur mycker jag skrattade eller, hon kom inte ihåg mig ? :o
men sen efter ett tag fattade hon, hahah !
sen när jag kom hem städade jag hela rummet, tog bort massa saker också, för mammas kompis skulle få min byrå , så nu ser det helt tomt ut..
och ska träffa matilda snart, drar väll ngnstans  :)


dagens outfit




svarta jeans, gina tricot
röd klänning/tunika, jätte gammal som jag hittade i garderoben när jag städade :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0