DEL 1

Hallå.

Kom hem från gymmet för ungefär 1 timma sen. När jag kom hem så kollade jag på lite bloggar och sen lite på tv. Tänkte lägga ut lite bloggar som jag läser.
Men jag börjar med del 1 så fortsätter jag med del 2 imon.




Ida Staxenius.


Uppdaterar väldigt bra & skriver mycket om sitt liv & vad hon har gjort på dagarna, diggar hennes blogg stort. Ta en titt!


Malin Edvardsson.


Detta är en tjej som skriver precis om allting, outfits,livet,tankar m.m, Hennes blogg är riktigt bra & jätte söt tjej!



Sofia Engqvist.


Har följt denna bloggen väldigt länge nu & den blir bara bättre & bättre. Visst kan hon uppdatera mera, men tycker hennes blogg är bra !


Amanda Hassel.


Ah hon har ingen design, men det står iallafall hennes namn. Bloggen är sven bra. Vad mer kan jag säga, ta en titt så märker ni! :)
As go tjej också.


Frida Karlsson.


Hon bytte precis blogg, men den bloggen hon hade tidigare var bra!
Och denna kommer nog bli mycket bättre, en jätte söt tjej & snäll. Kolla in !

 
Detta var då DEL 1 och kommer fortsätta imon med DEL 2, så kolla in då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0