hemma!

Heej !

Nu är jag äntligen hemma, kom hem vid 1 tiden igår natt,  och vaknade precis nu, as sent !
Men ialllafall, hade det jätte kul! Vi vann 3 matcher & förlorade en i våran grupp. Och kom då alltså 2a i gruppen- A slutspel.
Och där mötte vi Skåne, och vann mot dom. Så då kom vi till semifinal och fick möta Göteborg. Dom var jätte duktiga så förlorade med 4 bollar.

Men vi kom ändå 3a av alla län i SVERIGE så det var riktigt bra!

Nu ska jag fixa mig och antagligen träffa Linnea som ringde och väckte mig precis, är lite besviken på henne :(
Men bloggar senare, & även bilder kommer!



Kommentarer
Postat av: Linnet

Förlåt att jag väkte dig! :( <3

2011-01-10 @ 14:05:56
Postat av: Linnet

Förlåt att jag väkte dig! :( <3

2011-01-10 @ 14:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0