.

trodde jag aldrig skulle sakna dig , men det finns merakel .


du är en jävla idiot , men jag älskar dig .


jag vet det är löjligt , men vafan tyck


det då , jag kan inte hjälpa att det finns änglar .


jag hatar att jag älskar dig så jävla mycket .


du vet att du är fin i mina ögon . 

jag trodde inte det om dig , men det händer ändå .


jag hatar det , fatta . men jag kan inte förstå att du fortfarande 


kan få min uppmärksamhet . det är sjukt , när jag ser dig 


jag faller direkt . det är inte meningen , men det händer ändå .


fan , jag vill inte ha det så .


du är en ängel . jag kan inte ljuga . din personlighet ,


ditt utseende , ditt skratt , ditt leende , dina läppar ,


ditt sätt att röra dig , dina lena händer , dina ögon som


kan få vad dom vill , dina vackra ord som du viskar i mitt öra . jag faller för allt du har , vet inte om du 


förstå att allt jag säger är äkta . jag försöker , det kanske inte räcker till , men jag försöker .


säger bara hur kunde du ?

Kommentarer
Postat av: sofia

vi snackar sen gumman, jag finns, loveu <3

2010-04-10 @ 12:15:32
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/
Postat av: linnea gustavsson

gumman !

vad har hänt ?!

du kan ALLTID snacka med mig älskling ! <3

2010-04-10 @ 15:27:46
URL: http://liinneagustavsson.blogg.se/
Postat av: s

är det en viss m ?? -.-

2010-04-10 @ 17:59:20
URL: http://sofiahannelee.blogg.se/
Postat av: Gaylord

Tycker synd om dig bby, ringer dig sen. Finns här för dig! <33

2010-04-11 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0