vår !

Hej bloggen !
jag vaknade rätt tidigt idag, så jag satte mig vid datan och gjorde ett moppetest till, & gissa vad, jag KLARADE det igen , as stolt !
men har rätt så många kvar, men det ska jag klara tycker jag :)
sen kom linnea till mig vid halv 1, fixade oss och stack ner och kollade på p-95 mot A lagets damer.
killarna vann med 3-0, och bästavännen gjorde 2 mål, as bra !
sen gick jag och linnea hem igen och käkade hos mormor för hon hade gäster för hon fyllde år igår.
efter det gick vi tillbaka till plastgräset, så kom anton dahlen och bästavän dit, träffade också matilda falk.
sen stack linnea och matilda, så var med anton & bästavän .
stack till donken och tog en glass, men jag skulle dela den med bästavän, men han åt upp den själv, vilket ego :D
haha, men ska välja kläder tills imon nu, pussss  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0