sofia bebis

heej !

idag har jag träffat sofia, först kom hon hem till mig för var tvungen att städa fick 260 kr för det, asså för hela lägenheten,grymt !
sen gick vi till kungs enstund köpte en jätte söt tunika för 200 kr. Sen tog vi moppen till sofia och kollade på the last song, grymt bra var den !
fast var när att börja lipa, men annars var den as bra. Käkade också hos henne sen stack jag hem innan det började regna mera.
ska nog dra till matilda nu, sen blir det sängdags för mig , SKOLAN imon :(:(
hörs ikväll innan jag nanar , herrååå

bild tagen idag hos fiiaa


kommer även slänga upp en jätte rolig video som sofia gjorde, hehe kan inte sluta skratta åt den.
så schekkit sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0