sommartestet?

sommarlovstestet!
Har du druckit tills du spytt? nej
Sårat någon? Mm..
Förlorat en vän? ja.. :(
Träffat nya människor? Jaa!
Kysst en främling? ja
Tagit droger? nej
Haft en sommarflört? ah det har jag ;)
Gråtit? aah
Skrattat tills du kissat på dig? haha typ !
Tältat? nej
Varit vaken en hel natt? jaoo
Solat? japp
Badat? självklart
Haft ett förhållande? ja..
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nopp
Läst en bok? aldrig ! :O..
Skickat fel sms med flit? ja
Suttit vid datan en hel natt? Haha, nästan
Däckat?
Solat naken? topless?
Fått utegångsförbud?  nää
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Jaa!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej
Varit i slagsmål? ne
Pussat någon utav samma kön? ja
Sjungit högt på ett berg? Ja..
Kysst någon i regnet? ja
Kysst någon i skogen ? japp
Kysst någon du inte borde? Ja
Tappat rösten? nejj
Varit på festival? näää
Gått upp i vikt? tror inte det
Gått ner i vikt? tror jag inte
Brännt dig? jaa
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? ja från shorts & bikini
Varit utomlands? nej :(
Gjort ett bra köp? ajemensan!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? nej
Haft skadeglädje? ??????
Sovit under bar himmel? nej,
Vad kommer du sakna mest? alla kompisar & alla roliga ute kvällarna , vädret :)
Har du svart ärligt på alla frågor? yeeessssssss





mitten av sommaren ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0