Dag 01 - Om mig.

Jag är en tjej på 15 år och fyller snart 16 i februari. Och jag har alltid bott i kungsbacka ända sen jag var liten, men har bott på 2 olika ställen. Spelar mycket handboll på fritiden och umgås med vännerna. Gick först på varlaskolan men bytte till hålabäck för att spela mera handboll.
Jag är offtast glad men kan också inte vara på humör vissa dagar, haha.


Jag är inte speciellt lång, är 1.65 bara och tycker det är rätt kort & har även slutat att växa. Men jag tycker min längd är bra, vill inte vara speciellt lång och tycker det räcker nu.


Jag bryr mig inte direkt så mycket om skolan & jag vet att det inte är bra, men jag har tröttnat skit mycket på det, men jag försöker iallafall få G och komma in på den linjen jag vill.
Och när jag inte har handboll och är ledig så brukar jag vara med kompisarna eller dra ut någonstans. Jag tycker det är roligt att festa, men man kan inte göra det för mycket & det gör jag inte heller, satsar rätt mycket på handbollen.







Kommentarer
Postat av: Kajsa ;)

Jag tycker det e roligt att festa!!! HAHAHA

2010-12-09 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0