Dag 06- Min bästavän.

Min bästavän heter Matilda Tjernström och hon är verkligen världens bästa. Kan snacka med henne om allting och jag vet att det inte kommer ut till någon, hon är en riktig vän!
Har kännt henne i över 7 år nu & när vi var små så kan man väl säga att vi inte var så bra vänner, jag var faktiskt rätt taskig mot henne kommer jag ihåg, haha var en riktigt bitch när jag var liten ;)
Men iallafalll, har alltid så kul med henne och kan verkligen vara mig själv & även hon.. haha världens sämsta humor har vi också, men det är kul !

Älskar dej bruden ♥





Måste även berätta om min vän Jonathan Gunnarsson.
Vi var bästavänner sen 7an, och han var det bästa. Han var den jag älskade mest & tyckte han var så himla underbar. Alla minnen med honom, shit börjar nästan gråta när jag tänker på honom.
Första gången vi träffades, kommer ihåg det så starkt. Det var när "gänget" på stormgatan umgicks så var det första gången jag såg dej. Jag kände att du var något speciellt, en riktigt bra vän! Vi brukade träffas exakt varje dag och det var alltid lika underbart att vara med dej.
Men nu, vi har glidit isär varandra och det känns tomt utan dej. Det känns bra att vi är kompisar iallafall, men saknar min allra bästavän!




Tiden det var du & jag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi ja det är det! :D spela nyss in den i en studio så det blev mycket bättre kvalité :)

2010-12-17 @ 16:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0