öppethus på Lindälvsskolan.

Hej!

Skolan var helt okej, hade simhallen på musik lektionen. Simmade 40 längder :O, as jobbigt !
Nu håller jag på att fixa mig och väntar på att mamma ska bli klar så vi kan åka till lindälv och senare vidare till träning.


Jag har faktiskt redan tänkt på vad jag ska söka i gymnasium. Funderar på hotell & tursim, det låter så himla kul ! Och senare vidare att kanske få jobba utomlands eller på hotell!
Och samtidigt ska jag söka till elithandboll som man kan få ett extra val till linjen jag vill gå i.
Det är nog mitt första val, men annars blir det nog handel eller barn & fritid.
Jag vill mera gå i praktiska linjer, orkar inte med så mycket plugg, är liksom redan trött på skolan..


Men efter skolan var jag och köpte en ny jacka, sjukt snygg !
Kommer lägga upp bild på den senare ikväll när jag har mer tid på mig, för nu måste jag dra mig. Hörs sen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0