17/2

hej bloggeen!
idag var jag tvungen Att gå upp halv 7, för skulle till tandläkarn.
hade Ett hål, sa Fick borra, kändes snabbt det Inte ens xD
sen gick jag och gymma Måste ju Hålla igång Nu när vi har ledigt från handbollen.
efter det gick jag och käkade mamma och sallad på vitlök i stan.
Sen träffade jag Pauline och Johanna, vi skulle på fest i frillsås, sen När vi kommer dit säger dom Att det var inställt, sheat vad sura alla blev, typ skrek skit och massa.
sa vi tog busssen Hem igen -.-
och När vi var påväg tillbaka, var allt bara en bluff, så det var fest, o
Så jävla segt!
men nu gör jag ingenting bara tråkar, Kan inte kolla på tv elr ngt, för vi har strömavbrottt.
Så ngn kan ju vara snäll och Ringa Mig & Vara lite social: D

pussshejjj ♥


lite bilder sen iförrgår som jag glömde Att Lägga in,:)


robin:)


Anton

robinnn

härliga killar . :)


Kommentarer
Postat av: clara

Snygg robin!

2010-02-19 @ 11:51:54
Postat av: Anonym

Snygg robin!

2010-02-19 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0