funderar på att ta bort bloggen ?

hejjbloggeen !

det börjar bli segt att blogga nu, särkilt när man inte har ngn fin blogg design , så det suger ju.
ngn kanske kan hjälpa mig med designen , det vorre jätte schysst ! ? :d
och idag har jag träffat saknade amanda holmkvist, sjukt go tjej
& träffade lite senare pauline, gick runt på kungsmässan hela dagen
så nu har jag skit ont i benen xd
och detta lovet suger verkligen, det är ju INGA hemma, så vad ska man göra ?
och snart är det skola & har ett engelska arbete som ska vara klart, och jag är långt ifrån klart.
annars kommer jag inte få ngt betyg om det inte blir klart.
och på lördag kommer alicia hem från sälen , så på söndag blir det att jag ska träffa henne :D

pusshej♥





göött att vi är seriösa !
sjukt kul att träffa dej igen amanda, :)
måste göras om , <3

Kommentarer
Postat av: alicia

wiie (L)

miss u

2010-02-17 @ 21:51:24
Postat av: sofia

jag kan hjälpa dig med designen sötan :)<33

2010-02-20 @ 12:08:04
URL: http://sofiaamillesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0