happy birthday!

Woho !
äntligen moppe, fast har inte köpt den än för ska ta körkort på påsklovet :)
har haft en bra födelsedag! :D
gick upp klockan 6 typ, för dom skulle gratta mig och fick några presenter, och sen vid 8 skulle jag till stationen för hade ingen skola för var på smedinge och hade skol SM i volleyboll, helt okej
vi kom 2 och mötte smedingeskolan i finalen, tack för dagen alla :)
och nu ska jag pluggga för har kemiprov på fredag typ 40 sider, och jag fattar inget ;s

lite bilder på vad jag har fått idag :d



converse & vanliga skor




ett smyckeskrin



örhängen



leggings typ :)



leggingsss




 
dom är smutsiga xd, har redan använt dom :D



navelsmycke :)


det var alltt, och är nöjd :D
tack för en lyckad födelsedag alla, nu blir det plugg plugg plugg -.-

peace & love (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0