lördagg 21/2

ledsen för en dålig uppdatering, men har inte vart hemma nu & inte orkat bblogga.
men idag var jag med martin , myss
sen på kvällen stack jag till sofia & fixade oss lite och sen stack på fest.
och sov hos henne sen, vill bara säga att jag är sjukt glad att allt blev som förrut, du betyder !
men på morgonen hos sofia, mådde jag pisss.
så jag bad mami hämta mig vid 6 xd
hon blev inte så värst glad, menmen.
så idag ska jag inte göra ettt piss utan att ligga och vila & typ döö
mår as dåligt, aldirg igen att jag drar ut och festar -.-

men orkar inte blogga mera nu, ska sovaaa pusss ♥






inte världens bästa bilder, men aja :)

Kommentarer
Postat av: sofia "bäst" millesson ;)

JAG ÄLSKAR DIG SYSTER ♥

2010-02-24 @ 12:05:20
URL: http://sofiaamillesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0