seg dag.

hade sovmorgon idag igen till klockan 10 , gött  !
men alla killarna i klassen var på KM i volleyboll och dom kom 2, grattis ! :D
så skolan sög verkligen, ingenting kul hände & lektionerna var as tråkiga .
men sen var det spökbolls tunering typ, & vårat lag kom sist xd
så hade bara 2 lektioner idag och slutade vid halv 2 .
så när jag kom hem la jag mig på soffan och somna i 1-2 timmar, hur skönt som helst
och på fredag är det prov, och jag är skit stressad , kan verkligen ingenting och hur mycket jag än
pluggar fattar jag inget , ;o

men får hoppas att det går bra.

kysshej♥




ni tjejor är helt underbara !
vad skulle skolan vara utan er tjejer ?
har alltid kul med er, i love u honnies !

Kommentarer
Postat av: alicia

åh söt bild ...



jag älskar er seriöst ni är fan bäst!

dt är vi till slutet tjejer . <3

2010-02-10 @ 17:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0