mina rubriker äger ;o

hejj bloggen , idag på handbollen i skolan kunde jag inte vara med för foten är inte riktigt bra än, men känns mycket bättre nu iaf, men så jag somna rakt på golvet medans dom andra lirade lite, helt sjukt :o
sen efter skolan gick jag och sofia hem till sofia, pluggade lite på matten & sen fixade vi oss, och gick ner till cc för sofia skulle vara wannabee mig och köpa en likadan tunika, fast blå.
sen kom alicia dit också, gick till kungs och gick runt, som vanligt xd
sen gick jag hem för var så himla trött, känns som jag kan somna när som helst.
och klockan 9 börjar greys anatomy, sjukt bra !
sen blir det nog sängen för mig, så bloggar igen imorgon.

take care / sannaaaa ♥



DAGENS LÅT.



darin- youre out of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0