movie med linnea !

hejj bloggen !
nu sitter jag med linnea och chillar, hade match innan också, vann med 15-9 tror jag det var .
as bra spelat tjejor !
linnea kom till mig vid 4, hon var sjukt seg med sitt ätande , men tillslut kom hon.
stack förbi kungs först & sen gick vi till facklan, hämtade ut våra biljetter & gick sen till hemköp och köpte godis och sånt gott.
vi kollade på ALICE I UNDERLANDET haha vi skämdes sönder att vi gick och kollade på den, bara massa 7 åringar också xd
menmen, den filmen var sjukt bra ändå , men 3D och allt, men tyvärr fick jag sjukt ont i huvet av det, så kunde knappt kolla , så nu sitter jag här med värsta huvudvärken, segt som fan,
och jag tycker verkligen synd om martin som har brutit nacken , AJ!
det kunde gått illa !

PUSSSSS












söta verkligen.............



linnea du är bäässt !

Kommentarer
Postat av: Emma Gustafsson

vilken martin har brutit nacken? :O

2010-03-28 @ 21:48:32
URL: http://egustafssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0