söndag 21 mars

hejhej bloggen !
vaknade sen skulle jag ha match, vann med 29-6 tror jag , men jag sög som fan , men efter den köpte jag och mami cineefood.
sen kom linnea hem till mig, gick ner till kungsmässan en stund, kollade kläder & så.
sen träffade vi jonathan enstund, och veera också .
följde med jonthan och kollade lite på hans träning, men orkade inte stanna där för var så sjukt kallt så linnea tog bussen hem, skön tjej :)
sen träffade jag nina också, haha galen chej asså, hade sjukt kul med dej , satt och käkade glass på donken också, sen cyklade jag hem med jonathan och lille anton, lite bilder efter dagen kommer :)

pussshej ♥











vad gör hon igentligen ?  :D




HAHAHAHAHA ?




hihihi söööötttt antoonnnnnnn



såå, har massa mer , men orkar inte lägga ut mera.
tack för dagen alla ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sööööt-.-



love u <3

2010-03-21 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0