lyckat sanna..

jaoo, nu kom jag på att jag ska redovisa engenskan imon, & jag har glömt eusbe minnet i skåpet, hur ska jag nu kunna renskriva?
och caroline kommer inte direkt bli så glad..
men får väll antagligen försöka skriva det på dagen imon innan engelska lektionen.
& vet ni?, det bästa nu med skolan är att nästan alla lärare säger att jag jobbar så himla bra & är alltid tyst på lektionerna, så himla bra !
kanske får några VG nu, vilket jag inte tror men kan ju alltid hoppas.
ja juste , idag fick vi reda på vad vi fick på spanska provet, den högsta poängen man kunde få var 9, och jag fick 1 :o, hur kass är inte jag igentligen ?
funderar på att byta till svengelska, haha !

take care / sannaah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0