äntligen fredag !

Tjena !

Nu kom jag nyss hem från skolan, och det var rätt chill idag, vi började med fotboll på idrotten i morses i regnet, och sen hade vi massor med andra lektioner som jag inte orkar skriva.
Men slutade 20 över 2 idag, så det är gött att komma hem rätt tidigt på en fredag liksom, och denna helgen har jag ingenaning om vad jag ska hitta på , men imon blir det antagligen in till fjärås och kolla när kompisarna går ut komfermationen ( stavning ). Haha och ikväll kommer det gäster hit, så ska typ bjuda dom på middag och sen ska jag nog till matilda och sova där, kul ! :D
Segt bara att hon har utegångsförbud och ingen data eller något, haha men vi hittar på något skoj !
Nu ska jag kolla åp Beverly Hills och ta något gott.
pussss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0