AJJJ !

Kom precis hem från skolan, och först skulle jag haft en vanlig skoldag, men så var det inga som skulle stå i cafét så jag & Alicia. Men när vi höll på att göra iordning mackorna så skulle Alicia skära den i 2 delar, men råkade skära sig på fingret, det började blöda som fan så hon fick gå till skolsyster på en annan skola för våran var ledig idag. Så skulle jag bevisa att jag kunde skära med den nya kniven, men inte det.. Jag skar mig direkt efter och det blödde och blödde kunde inte sluta. Fick sätta massor med papper runt och allting, men det blödde igenom. Så nu får jag gå runt med massor på det. Buhuuuu !! :(





Ajjj, det gör så himla ont !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0