Onsdag.

Hallå!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, slutar igentligen klockan 3 typ, men kändes att jag var tvungen att gå hem & vila lite. Men det hände inget speciellt idag i skolan. Men första lektionen hade vi idrott & så ska alla i klassen hålla varsin egen lektion, och idag var det Lindas tur. Hon gjorde ett as jobbigt pass, ngt fotbollsworkout. Och samtidigt man skulle hålla koll på bollen så skulle man hålla takt med musiken & imed att jag är så himla dålig på fotboll så gick det inte alls bra, och jag har även ingen taktkänsla. haha!
Kändes lite dåligt när alla skrattade åt mig och tillochmed min lärare, aja..

Sen hade vi bara massa långa lektioner, men vet att jag fick VG på svenska test på nationella. Det kändes riktigt bra! :)




Kommentarer
Postat av: Elemina

Fin blogg!

2011-01-26 @ 21:05:13
URL: http://animele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0