Glömde helt av bloggen igår, förlåt...

Hej!

Blev ingen uppdatering igår men det var för jag var med Rasmus och han drog hem vid halv 10, sen bara jag helt glömde av att jag skulle blogga. Men ska försöka uppdatera mera idag.

Igår så var jag med han då, vi kollade lite på film och sen gick vi ner och handlade år mammsen & sen åt vi lite och käkade mycket glass, haha tjockisar.. :)
Sen gick jag och la mig vid 11 så jag skulle vara lite piggare dagen efter.

Och idag börjar skolan halv 9 och har bara en lektion sen har jag handboll, ska nog inte vara med på den, chillar på det idag. Sen slutar jag 3 men måste stanna kvar till 4a typ för ska öva på en låt som jag ska sjunga för skolan. Så kommer hem vid halv 5, sen har jag match i Göteborg, lite segt att åka dit faktiskt!
Men detta är min dag, så hörs senare.








saknar dej bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0