Mot Aranäshallen.

Har precis städat mitt rum lite och fixat mig, ska alldeles strax åka för att kolla på Aranäs herrarna spela. Och vårat lag idag ska vara matchvärdeskap och det innebär att vi ska ha hand om cafét och biljettintagningen osv. Förra gången hade jag & Ida han om biljetterna och det ska vi inte ha denna gången för det var riktigt tråkigt och jobbigt.

Sen drar jag och Ida hem till mig och fixar oss inför kvällen/natten. Blir lite partaj idag med, och hoppas på att det blir lyckat ikväll istället. Sen kommer Rasmus hit efter han har varit på sin fest och så sleepar han här. Men bloggar efter matchen igen, ha en bra lördag ! :)




sommar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0